FobiaSocial.net

FobiaSocial.net (https://fobiasocial.net/)
-   Fòrum de Fòbia Social, Timidesa i Ansietat (https://fobiasocial.net/forum-de-fobia-social-timidesa-i-ansietat/)
-   -   Un dia Feliç (https://fobiasocial.net/un-dia-felic-4229/)

epicuri 20-feb-2006 12:27

Un dia Feliç
 
M'estimaria més parlar únicament de f.s. però veig que encara no som prous de parla catalalana per donar la vida a aquest foro, que te el General en Castellà. Però com avui m'ha pasat quelcom que feia molt de temps que no hem pasava vui deixar testimoni. He estat una tarda entusiasmat i gairabé sense pensar en la f.s. això sí, Una manifestació es una cosa molt intensa per un f.s. I he constatat la meva millora respecte a com m'he sentit en ocassions similars.

Reveli el seu Rotllo:

Feia temps que no estava tan il.lusionat.Ciutadà totalment corrent.massa poc movilitzat, com la majoria, hem va engrescar molt saber que una plataforma civil convocaba una manifestació devant de les evidents mancances dels partíts polítics i del desencant del que podria haver estat, la segona transició. Apart de la manifesta claudicació de la classe política. I la gran decepció de la "Espanya plural". Revindicant uns minims de dignitat política i democràtica. Vaig anar-hi sol, no estic socialment conectat amb cap iniciativa. Vaig anar preocupat, donat l'ambient de desmovilitzacio i desmotivació general, era també una prova per la societat civil dels Païssos Catalans i Catalana en Particular. No més ambicionave que no fos un absolut fracàs.Però vaig quedar molt positivament sorprés. Vaig pasar del pessimisme al optimisme i d'aquest a l'entusiasme. Era quelcom nou, poca organització, pocs camions megàfons i pancartes, moltíssima gent, de totes les edats i procedències. Sobretot Moltíssima gent, despres de recòrer amunt i avall la manifestació ,tenia clar que hi havie a ull entre cent mil i duescentes mil persones, la majoria sense banderes, moltíssimes senyeres, i força estelades, amb una participació important pero no imprescindible d'ERC,Amb força col.lectius del Pais Valencià i fins i tot de la Catalunya Nord, inmigrants, banderes Corses, escocesas. La manifestació mes gran que he vist mai sense la tasca organitzativa de Partits polítics.Ara estic convençut: la realitat del Paissos Catalans i de la Cultura Catalana Va molt per devant de qualsevol articulació Política i per descomptat econòmica.

Irka 20-feb-2006 19:56

Bones epicuri; no saps pas la enveja que em fas.
Tenia planejat anar-hi i al final no va poguer ser (causes de força major).
Tambè jo vaig quedar gratament sorpresa quan vaig veure les primeres imatges; gràcies per contribuir-hi. :wink:

The_Blue_Cat 20-feb-2006 23:03

ooooooh!!

Era carnestoltes al meu poble i lo primer és lo primer!

ei prò...

SOM UNA NACIÓ!

epicuri 21-feb-2006 13:00

Cita:

Iniciado por The_Blue_Cat
ooooooh!!

Era carnestoltes al meu poble i lo primer és lo primer!

ei prò...

SOM UNA NACIÓ!

Si ho arribo a saber! haviau d'haver avisat. :P

Almona 22-feb-2006 00:44

Cita:

Iniciado por The_Blue_Cat
ooooooh!!

Era carnestoltes al meu poble i lo primer és lo primer!

ei prò...

SOM UNA NACIÓ!

us avanceu una mica a la data no???

:P


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 16:09.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.