FobiaSocial.net

FobiaSocial.net (https://fobiasocial.net/)
-   Fòrum de Fòbia Social, Timidesa i Ansietat (https://fobiasocial.net/forum-de-fobia-social-timidesa-i-ansietat/)
-   -   jo mai mai... (https://fobiasocial.net/jo-mai-mai-9530/)

Res_funciona 26-may-2007 19:24

jo mai mai...
 
jaja. doncs aquest joc que sempre he trobat incòmode i estúpid, però si més no divertit, sembla venir que ni pintat per fer-ne un post de fòbics socials, bé sigui per enriurens una mica de nosaltres mateixos, que a vegades va bé, encara que no se'n ha de fer una costum, o bé sigui per adonar-nos de certes coses...

mmmh... pels que no ho sàpiguen el "jo mai mai" -almenys en el que jo he participat, accepto variants i revelacions pel gran ignorant que sóc- és un joc en el que, en rotllana, cadascú s'aixeca i diu que "jo mai mai... ha fet una cosa". si aquesta cosa es certa, segueix al pròxim i aixi fins que algú digui una mentida, o sigui descobert. en aquest cas toca xupito de la beguda que hi hagi xD. en el nostre cas el joc derviava en dir xorrades bàsicament per emborratxar-se, per lo que es convertia en algo força divertit per la seva ridiculesa.

com a gran evitador que sóc, les contades vegades que he participat en això ho he passat molt malament, perquè en paral·lel a al dolorós i envejós descobrir de la dificultat que tenia la gent en trobar coses que ells mai havien fet, jo tenia una llarga llista de coses que resultava inverosimil que mai havia fet, i que per no fe rel gran ridícul no podia dir, per lo que em produia un gran malestar.

doncs bé, he pensat que ni que sigui per animar aquest fòrum... podria estar bé, i perquè no ser una bona teràpia col·lectiva. el joc es una excusa més que res, per lo que se suposa que direm veritats.

a veure si funciona... un per missatge i esperar a tornar a postejar fins que 5 hagin dit la seva... com en el joc. començaré.


JO MAI MAI... he anat al cine.


i esclar, ho poso aquí... en el general hauria sigut estúpid un "yo nunca nunca" xD

Res_funciona 29-may-2007 13:13

vaia èxit tu...

doncs ja no se què s'ha de fer per moure aquest fòrum.

chicotimidobcn 29-may-2007 18:54

Jo mai mai he anat a portaventura

bcn24jo 29-may-2007 20:46

jo mai mai..... a veure q penso jeje...

mai he viatjat per españa (fora de catalunya) encara q a altres paisos si.

el seguent!

joancarles 29-may-2007 21:42

jo mai mai... he practicat el sexe anal perqué penso que es una vexació per les dones :oops:

Montiko 30-may-2007 21:44

Jo mai mai ... he anat a una platja nudista.

nuvalu 30-may-2007 21:52

Jo mai mai diria que una pràctica sexual és vexatoria, sempre que es faça amb consentiment de l'altra persona.

00Dani00 31-may-2007 05:29

Doncs jo mai mai he fumat un porro... :lol: :lol: quina poca vida que tinc collons!

MANDRAGORA 01-jun-2007 20:07

jo mai m'he considerat un humà,em considero com l'insecte de la metamorfosis,l'obra de frank kafka.

Res_funciona 06-jun-2007 21:05

bé... la gràcia de tota la qüestió... doncs em vaig descuidar d'esmentar-la per tenir-la com a evident. la gràcia era adaptar el mai mai, sent fòbics socials, dient coses que mai mai hem fet, però que desitjariem fer i que esperem fer algun dia. era el puntet de la cosa i no el vaig dir. sino es molt fàcil dir que jo mai mai he anat a la lluna :?


jo mai mai he entrat a un bar o restaurant tot sol.


(i he passat una gana i una set que no ho sabeu) :roll:

chicotimidobcn 07-jun-2007 17:32

jo mai mai he fet una exposició amb públic sense passar-ho malament

Blau 21-nov-2007 15:30

No se si aquest fil ja està caducat però...
Jo mai, mai, he intentat lligar amb ningú.

love23 21-nov-2007 16:21

jo mai mai he anat a una entrevista de feina sola :oops:

jo mai mai he fet un exámen pensant que anava a aprobar, i segura de mi mateixa

jo mai mai he anat al gimnás sola :cry:

jo mai mai he fet un viatge sola

jo mai mai he anat a un cementiri :( ( no es que vulgui pas anar...però algún dia per desgrácia aniré per família...i per miiiii , que la palmaré... :roll: )

Almona 21-nov-2007 17:55

ummm... jo mai...jo mai he marxat de viatge sól...

... Jo mai he fet salvatjament l'amor tota una nit i el dia següent...

Confuso 22-nov-2007 02:55

Jo mai mai he anat a comprar roba sol.

chicotimidobcn 22-nov-2007 15:19

Jo mai mai he anat a un concert sol

Res_funciona 22-nov-2007 21:11

m'alegra saber que almenys totes aquestes coses les feu, encara que acompanyats, que jo ni això...

jo mai mai he reclamat per cap producte o servei defectuós.

bcn24jo 22-nov-2007 21:49

jo mai mai cambiaria la meva persona per un altre a pesar del meus problemes.

Confuso 22-nov-2007 22:19

Doncs mireu ja vaig posar un post i bueno em va semblar poc, aixi que simplement deixare una llista de les coses que no he fet.

Jo mai mai... he començat una conversacio en persona amb algu que no coneixo.

... he saludat primer a antics coneguts. (mes que re perque intento que no em vegin)

... he entrat en una centre comercial sol.

... he anat a donar un passeig pel poble.

... he intentat lligar.

... he trucat per demanar una pizza.

... he donat un peto a algu.

... he pres una decisio que influis a un grup de persones, per exemple decidir on anar a sopar.

Y bueno segur que em deixo coses, pero ja em tornaran al cap

Blau 23-nov-2007 00:02

Coincideixo força amb en Confuso i n'extrec de totes una:

Jo mai, mai, he sabut prendre la iniciativa.

bcn24jo 23-nov-2007 13:49

Us proposo a tots els q escribiu aqui dient mai mai he fet tal cosa o tal altre, pq no intenteu fer-ho per primer cop? Penseu q si no ho heu fet mai potser no us ho pasareu tan malament com penseu...
Segur q tots en tenim milers de coses q no hem fet mai pero tb hi haura coses q hem fet i molta altre gent encara no.

Us proposo q agafeu una d'aquestes coses q mai heu fet i la dueu a terme tan si com no, comenceu per la mes facil si voleu. Us costara mes o menys pero si us ho proposeu ho fareu. Pq tampoc es tracta d'anar dient-nos tota la vida jo mai mai fins el dia q ens morim.

jo mai mai he viatjat sol fora del meu pais ... pero al febrer ho fare.

adeu i sort, i als q necessiteu ajuda busqueu-la...

Res_funciona 23-nov-2007 18:55

yup! i de què et pensaves que anava aquest post? no era pas per autocompadir-se... sinó per adonar-nos-en, i així intentar-ho. era una mena de recurs extret de la ironia del joc en sí.

joancarles 23-nov-2007 19:44

Jo mai mai he demanat al cap de RRHH de la empresa on treballo des de fa 22 anys un augment de sou, per por a un NO, o per por a perdre el lloc de treball que tinc i des de el que us estic escrivint ara mateix.

txarlie 28-oct-2009 12:51

Respuesta: jo mai mai...
 
jo mai mai he lligat... ah, que aquesta ja està dita, doncs jo mai mai he practicat sexe (amb d'altres, és clar :P)
i mai mai he sabut què és el que vull fer amb la meva vida, perquè sempre m'he deixat portar i he fet el que la gent volia que fes
i més, pero no vull ser repetitiu...

espiritulibre 28-oct-2009 17:01

Respuesta: jo mai mai...
 
Encara que ja té anys açò...

jo mai mai
he vençut la por...
he pres les rendes de la meua vida...
he viatjat sola...
he fet mal a propòsit...
he volgut destacar...
he estat tranquila en una situació social...
he organitzat cap cosa per iniciativa pròpia...
he demanat al restaurant que em canviaren la carn cruda (odie la carn cruda...!!!)
he respost alguna cosa que sabia i els demés no...

mil coses que jo no he fet mai mai

empatica 30-oct-2009 19:17

Respuesta: jo mai mai...
 
Espiritulibre, tot el que has dit tb m'ho podria aplicar jo....
Sobretot el tema de jo mai mai he estat tranquila en una situació social. Odio els nervis constants i la tensió que tinc quan estic amb altra gent. Només aconsegueixo estar relaxada i ser jo mateixa amb la meva família i el meu novio. Amb la resta de la gent és com un examen i un patiment constant....

Està molt mort el fòrum en català no? :(

xratràs 07-dic-2009 00:38

Respuesta: jo mai mai...
 
jo mai mai he fet un petó a una noia

jo mai mai un munt de coses!!

Shitsuke 07-dic-2009 12:30

Respuesta: jo mai mai...
 
Jo mai mai...

he tingut parella.
he viatjat sol (encara que aviat ho faré)

solteron 31-dic-2009 19:55

Respuesta: jo mai mai...
 
jo mai mai
he perdut les maletes en un aeroport
he arribat borratxo a les 6 de la matinada
he estat cornut
he notat presencia femenina al meu llit
...
he estat un paio normal

:)

krasis 17-feb-2010 19:51

Respuesta: jo mai mai...
 
jo mai mai he pujat a un avió (i em fa una por...)
jo mai mai he fet una exposició amb públic sense posar-me dels nervis
jo mai mai he ballat tranquil·la a una discoteca tot i que m'agradés la música, per por a fer el ridícul

krasis 18-feb-2010 20:11

Respuesta: jo mai mai...
 
Cita:

Iniciado por jam107 (Mensaje 256123)
lo de la exposició tothom ho fa.. fins i tot el més llançat de la clase es posa nerviós, t'ho aseguro.

Lo de ballar... en el meu cas yo ballo com vull i segurament faci el ridícul, però tot i així no m'importa res de res. Desde que vaig escoltar un amic que deia que em deixés anar, que ningú de la disco balla bè i que si algú no li agrada com ballo que m'ensenyi ell mateix.

Si ja ho sé que tothom balla com pot, i que la creença que t'observen i que et poden criticar és irracional però mira...això que dius és ben cert. Mira si surto avui intentaré no pensar en què diran la resta :-P

arixdna 03-nov-2011 19:34

Respuesta: jo mai mai...
 
Jo mai mai he vist les obres arquitectòniques de Gaudí.

Lunadecristal 16-mar-2012 21:32

Respuesta: jo mai mai...
 
Han passat anys des de la publicació del teu post.

[QUOTE
JO MAI MAI... he anat al cine. [/QUOTE]

Puc entendre que no hagis anat mai al cine sol, però no hi has anat mai acompanyat?

Ni en aquests últims anys?
Segur que sí.

Ah! I jo mai mai... he anat a un concert (ni sola ni acompanyada) tot i que m'encantaria, perquè no dir-ho...

minha 10-abr-2012 12:59

Respuesta: jo mai mai...
 
Jo mai mai he sigut capaç d'anar a un sopar d'excompanys de classe

Astrea 10-abr-2012 14:50

Respuesta: jo mai mai...
 
Cita:

Iniciado por minha (Mensaje 461087)
Jo mai mai he sigut capaç d'anar a un sopar d'excompanys de classe

Reconozco que yo tampoco tendría valor para hacerlo, hay cosas que sencillamente, no pueden ser y lo demás, és imposible
:nono:

CitroenDS23 11-abr-2012 22:26

Respuesta: jo mai mai...
 
Jo mai mai he anat de putes. Ni ganes.

dadodebaja30865 12-abr-2012 09:33

Respuesta: jo mai mai...
 
Jo mai mai he ballat en un discoteca. de fet gairebe mai he anat a discoteques, i crec que si un dia hi vaig i em poso a ballar m'agafaria un atac d'ansietat i em desmaiaria allà mateix.

CitroenDS23 13-abr-2012 22:13

Respuesta: jo mai mai...
 
Cita:

Iniciado por Holden87 (Mensaje 461807)
Jo mai mai he ballat en un discoteca. de fet gairebe mai he anat a discoteques, i crec que si un dia hi vaig i em poso a ballar m'agafaria un atac d'ansietat i em desmaiaria allà mateix.

jo també...

dadodebaja30865 27-may-2012 17:09

Respuesta: jo mai mai...
 
Aviam si la gent s'anima a posar més coses.


Jo mai mai m'he emborratxat .


i em sembla que no ho faré mai (encara que em desperta certa curiositat el que es deu sentir )

lemming 05-jun-2012 21:54

Respuesta: jo mai mai...
 
Jo mai mai.. m'he sentit còmode en un bar, en una disco, en una festa, o en una reunió de gent o del que sigui... quan arriba el moment de que se suposa que has d'agafar una beguda, un café o el que sigui... i tractar d'iniciar una conversa amb els que tens al teu voltant..... ( i si es noia...llavors.... l'inquietud encara és fa més gran...):madremia:

Si ha de surgir una conversa... que sigui...quasi per casualitat....; de refilón, per un accident o per algo que pasa mentres estás fent alguna cosa.... ; però pensar que arriba el moment de parlar, només parlar i que tota la tensió i la pressió està posada en allo que vas a dir.... em mata.

Ho sento.. es superior a mi


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 22:04.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.