FobiaSocial.net

FobiaSocial.net (https://fobiasocial.net/)
-   Fòrum de Fòbia Social, Timidesa i Ansietat (https://fobiasocial.net/forum-de-fobia-social-timidesa-i-ansietat/)
-   -   Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies (https://fobiasocial.net/busco-gent-amb-qui-quedar-per-bcn-o-rodalies-74744/)

ari1 03-sep-2014 22:53

Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola, soc una noia de 30 anys que visc a Terrassa. Tinc fòbia social diagnosticada peró faig vida normal. No estic curada del tot peró la fòbia no controla la meva vida. Tinc una parella que entén el que em passa o intenta entendre-ho, perquè la veritat és que no en parlem gaire. La meva proposta es conèixer persones amb fòbia social que tinguin ganes de tirar endavant. Sé que no es fàcil peró crec que entre tots ens podem ajudar. La idea seria quedar per coneixer-nos a Barcelona o rodalies i parlar, sortir a prendre algo i distreure'ns. Espero que tots us animeu a venir i poguem fer un grup nombrós, ja que si estem sols, la fòbia no es cura per si sola. Animeu-vos!!!

a27 06-sep-2014 15:10

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola ari,
Yo estoy dispuesta a formar un grupo de gente con este problema y con ganas de superarlo. También me gustaría encontrar una asociación o un buen psicólogo especializado en este tema.

Saludos

ari1 08-sep-2014 00:11

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola a27! me parece perfecto pero¿ tu vives en Madrid?mi idea seria quedar por aqui en Barcelona y conocernos personalmente. He encontrado una asociacion en Barcelona que hacen terapias de grupo y emiezan la ultima semana de septiembre. No se que tal sera.

CitroenDS23 08-sep-2014 21:09

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
jo soc d'hospitalet, encara que vaig sovint per la zona de sabadell. Tinc 25 anys

a27 12-sep-2014 23:30

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por ari1 (Mensaje 771854)
Hola a27! me parece perfecto pero¿ tu vives en Madrid?mi idea seria quedar por aqui en Barcelona y conocernos personalmente. He encontrado una asociacion en Barcelona que hacen terapias de grupo y emiezan la ultima semana de septiembre. No se que tal sera.

Vivo en Barcelona ahora. Por mi genial quedar para hablar y ya comentamos lo de la asociación. ;)

tukan 13-sep-2014 10:32

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola Ari.Jo tambè tinc fobia social diagnosticada i ho passo malament i m'agradaria coneixer gent com jo,amb fobia social.em costa molt relacionarme i mai m'he adaptat a estar amb gent ni surtir en grup,no se si ho podre fer algun cop.no tinc parella i per desgracia no puc fer vida normal com tu.Tinc 37 anys.

NoSTiC 15-sep-2014 11:27

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
holaa!! jo m'apunto si vols..jeje tambe tinc fobia social..be, estava medicant-me i ara sense medicació he tornat una mica enrere i em costa una mica. Ah! tinc 27 anys :)

a27 15-sep-2014 15:36

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Podemos proponer una quedada para el fin de semana que viene si os parece bien, en un sitio tranquilo. Yo x aqui no me conozco mucho

CitroenDS23 15-sep-2014 16:22

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
aneu-hi vosaltres si voleu

Aegon 22-sep-2014 17:47

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola! jo estic diagnosticat de depressió, fobia social y ansietat. Visc a Blanes però de tant en tant baixo a Barcelona. Tinc 23 anys

a27 24-sep-2014 14:13

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Entonces alguien se anima a quedar un dia?

CitroenDS23 28-sep-2014 15:07

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
A alguien de aqui le gustan los coches y tal? Lo digo para asistir a rallyes, a ver carreras al circuito o simplemente quedadas de coches clasicos

NoSTiC 28-sep-2014 20:22

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
si, perque no?

iii... jo sóc del sector de l'automoció! però mai vaig a concentracions i això com comprendràs pero vaja, "todo se andará"

fsbcn 29-sep-2014 09:54

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
A mi també m'agradaria conèixer gent nova, si ningú es coneix entre si penso que és més fàcil. Sóc del centre de BCN, de l'eixample, i tinc 29 anys. Amb el pas del temps he anat reduïnt la meva fobia, però segueixo sent bastant timid. També tinc novia, a qui li he explicat el tema una mica per sobre, però sense entrar en detalls. Es podria concretar alguna cosa senzilla, per exemple anar a pendre alguna cosa un dia d'aquests, conèixe'ns i parlar de la fobia social i compartir experiències.

joelakk 07-oct-2014 21:55

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
hola

Be, heu quedat ja?
Jo no estic diagnosticat oficialment, pero pels sintomes que pateixo estar clar que es tpe/fs, i la psicologa sempenya en no ficar etiquetes.
Soc de mataro tinc 22 anys, com deia uns coneixeu, heu quedat, estar previst fer-ho...

saludos!

moddius 07-oct-2014 22:31

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por ari1 (Mensaje 771114)
Hola, soc una noia de 30 anys que visc a Terrassa. Tinc fòbia social diagnosticada peró faig vida normal. No estic curada del tot peró la fòbia no controla la meva vida. Tinc una parella que entén el que em passa o intenta entendre-ho, perquè la veritat és que no en parlem gaire. La meva proposta es conèixer persones amb fòbia social que tinguin ganes de tirar endavant. Sé que no es fàcil peró crec que entre tots ens podem ajudar. La idea seria quedar per coneixer-nos a Barcelona o rodalies i parlar, sortir a prendre algo i distreure'ns. Espero que tots us animeu a venir i poguem fer un grup nombrós, ja que si estem sols, la fòbia no es cura per si sola. Animeu-vos!!!

Abans de comentar.., benvinguda a FS!!
Jo sóc de la ciutat veina, la eterna rival :risita:

Si es concreta el pla, si us plau, enviem un missatge. Opino el mateix que tu, la fs es cura en companyia, esforç i empenta. Sobretot en companyia.



Cita:

Iniciado por CitroenDS23 (Mensaje 775183)
A alguien de aqui le gustan los coches y tal? Lo digo para asistir a rallyes, a ver carreras al circuito o simplemente quedadas de coches clasicos

A mi no es que me gusten pero tampoco me desgradan, como experiencia (nunca a ido a ver una carrera F1 por ejemplo) me apuntaría :bien:

Cita:

Iniciado por a27 (Mensaje 774461)
Entonces alguien se anima a quedar un dia?

Si alguien lo organiza y lo explica bien... en que consentirá la quedada, donde se irá y que se hará; horarios, etc... por mi parte si, me animo.
El lío es organizarlo y que despues de los 6-8 que confirmaron su asistencia aparezcan 2-3. No sería la primera vez que ocurre.

,

NoSTiC 08-oct-2014 17:05

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por moddius (Mensaje 776640)

Si alguien lo organiza y lo explica bien... en que consentirá la quedada, donde se irá y que se hará; horarios, etc... por mi parte si, me animo.
El lío es organizarlo y que despues de los 6-8 que confirmaron su asistencia aparezcan 2-3. No sería la primera vez que ocurre.

,

A que esperem? jaja no se, jo per part meva si dic que vaig, hi vaig! a no ser que em trenqui una cama.. en aquest cas es comprensible no? :cabezazo:
Ara, qui s'atreveix a organitzar aixo...es un altre tema! Estaria be saber a on (ciutat-poble) va be per tothom i despres es pot concretar lloc i hora no?

a27 08-oct-2014 22:09

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por moddius (Mensaje 776640)
Abans de comentar.., benvinguda a FS!!
Jo sóc de la ciutat veina, la eterna rival :risita:

Si es concreta el pla, si us plau, enviem un missatge. Opino el mateix que tu, la fs es cura en companyia, esforç i empenta. Sobretot en companyia.





A mi no es que me gusten pero tampoco me desgradan, como experiencia (nunca a ido a ver una carrera F1 por ejemplo) me apuntaría :bien:



Si alguien lo organiza y lo explica bien... en que consentirá la quedada, donde se irá y que se hará; horarios, etc... por mi parte si, me animo.
El lío es organizarlo y que despues de los 6-8 que confirmaron su asistencia aparezcan 2-3. No sería la primera vez que ocurre.

,


si, eso es lo más complicado. yo diría de quedar por ejemplo para tomar algo y hablar para conocernos un poco y luego ya si nos quedamos con ganas de más se pueden hacer otros planes.
en fin de semana supongo que podríamos más gente. y el lugar x mi en bcn :)
lo dificil es concretar. por ejemplo, este domingo quien podria?

moddius 09-oct-2014 03:42

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por a27 (Mensaje 776735)
si, eso es lo más complicado. yo diría de quedar por ejemplo para tomar algo y hablar para conocernos un poco y luego ya si nos quedamos con ganas de más se pueden hacer otros planes.
en fin de semana supongo que podríamos más gente. y el lugar x mi en bcn :)
lo dificil es concretar. por ejemplo, este domingo quien podria?

En principi jo podria aquet diumenge, la concreció dependria del pla i la gent que hi anessim.
:bien:

Aegon 13-oct-2014 02:45

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Lo guay sería hacer una quedada donde seamos muchos...yo podría cualquier día, creo que me animaría. Un fin de semana por la noche, por Barcelona, la zona de Marina. ¿Que os parece?

CitroenDS23 13-oct-2014 13:07

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por anndres91 (Mensaje 777301)
Lo guay sería hacer una quedada donde seamos muchos...yo podría cualquier día, creo que me animaría. Un fin de semana por la noche, por Barcelona, la zona de Marina. ¿Que os parece?

ahi no vuelvo nunca mas. pfff

Aegon 13-oct-2014 17:03

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Pues a otra zona, será por sitios...Jajaja

tukan 13-oct-2014 20:22

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
como fue la kedada?yo no me atreveria a ir,me da mucha verguenza.

NoSTiC 14-oct-2014 22:30

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por tukan (Mensaje 777392)
como fue la kedada?yo no me atreveria a ir,me da mucha verguenza.

es que ya se hizo?XD y verguenza nos da a todos:risita:

fsbcn 17-oct-2014 13:51

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Aveure si això s'anima i finalment s'organitza una quedada

moddius 17-oct-2014 16:34

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por fsbcn (Mensaje 777872)
Aveure si això s'anima i finalment s'organitza una quedada

+1 :bien:

,

Aegon 06-nov-2014 04:03

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Fem algo o no? Lo necesito..

fsbcn 17-nov-2014 20:07

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Intentem que aquest fil no caigui en l'oblit...

C.elegans 06-ene-2015 21:33

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
A veure, busquem alguna cosa més senzilla. Per un dia que la majoria de gent pugui, es busca un bar i es va a prendre algo. Per aquell dia, que cadascú hagi pensat alguna idea/proposta per fer, i es decideix sobre la marxa!!

gironifobic 06-ene-2015 23:33

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Esta costant molt fer una quedada, que per cert, s' ha fet alguna vegada? , i el que la fet, quina conclusio n han tret?
Seria interassant fer una quedada tot visitant algu o fen una caminada, crec que tot es fa mes fácil.A veure si ho aconseguim ben aviat!.

PlisPlas 27-ene-2015 21:22

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola!
Algú està interessat en fer una quedada? N'heu fet ja alguna? :)

Marcustrancus 31-ene-2015 23:30

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Faig un UP al fil.

Sóc un noi de 22 anys i suposo que tinc problemes semblants als vostres. Com veieu fer una quedada per coneixens i pendre algo?

Si ho veieu bé podriem fer un grup de telegram per contactar més fàcilment (no cal donar el número de telèfon).

PlisPlas 01-feb-2015 02:02

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Cita:

Iniciado por Marcustrancus (Mensaje 791575)
Faig un UP al fil.

Sóc un noi de 22 anys i suposo que tinc problemes semblants als vostres. Com veieu fer una quedada per coneixens i pendre algo?

Si ho veieu bé podriem fer un grup de telegram per contactar més fàcilment (no cal donar el número de telèfon).

Què és això del telegram? Mai ho havia sentit...serà que em faig gran:D

03manu 01-feb-2015 11:55

Respuesta: Busco gent amb qui quedar per BCN o rodalies
 
Hola! Jo sóc de Barcelona, tinc 20 anys i he estat llegint que teniu l’idea de fer una trobada. Jo m’hi animo, i alhora us animo! He quedat varies vegades amb gent d’Internet i és tota una experiència. Vinga, va!


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 09:53.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.