FobiaSocial.net

FobiaSocial.net (https://fobiasocial.net/)
-   Fòrum de Fòbia Social, Timidesa i Ansietat (https://fobiasocial.net/forum-de-fobia-social-timidesa-i-ansietat/)
-   -   de 25 a 40 tacos (https://fobiasocial.net/de-25-a-40-tacos-70087/)

capicua 06-dic-2013 18:27

de 25 a 40 tacos
 
Hola a tothom,sóc un "noi" de 36 anys magradaria coneixer gent de la provincia de barcelona amb algun " problemilla" per relacionarse ,no estic diagnosticat de fobia social pero soc una persona tímida , amb poca autostima ,magradaria compartir vivencies i problemes relacionats amb la ancietat , depreció, temes que conec i he patit , a veure si algu s'anima perque aquest forum català,sempre el veig parat ,m'agradaria poder superar algunes inseguretats i pors que tinc i també poder ajudar a algú més.

gironifobic 22-dic-2013 09:47

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Hola, a mi tambe m´agradaria coneixer gent i compartir experiencies, i poder ajudar-nos mutuament,jo tinc 41 anys,i soc de Girona.Salutacions

dadodebaja26903 22-dic-2013 17:34

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
:cabezazo: Cuando vi el titulo pensé que trataba de que te comías de 25 a 40 tacos mexicanos pero ahora no entiendo ni mierda lo que dice :sarcastico:

AliceInWnderlan 30-dic-2013 23:34

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
No entro en aquest rang de edad, tan sols tinc 23 pero ja et dic que la meva maduresa es desmesurada! jaja

No em considero una persona depresiva pero si que tinc certs problemes amb la societat i pel que veig costa trobar-me amb gent amb qui compartirlos, són pocs els que fan veure que m'entenen!

Si necesites res, no m'importaria compartir problemes, potse mutuament ens servim d'ajuda! ;)

fsbcn 31-dic-2013 21:44

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Jo tinc 29 i m'encantaria poder conèixer gent nova amb qui poder parlar, explicar i compartir tot tipus de problemes o experiències relacionats amb la timidesa, l'ansietat o la fòbia social.

A mi tampoc mai m'han diagnosticat rès, perquè mai he volgut anar al psicòleg, però sempre he sabut que el que em passava a mi era alguna cosa més que una forta timidesa.

Amb el temps, he anat millorant la situació, vaig passar d'estar-me dies sencers sense parlar amb ningú quan anava a l'escola o a la universitat, a relacionar-me a diari amb bastanta gent degut a la meva feina. Sempre intento aparentar una plena normalitat, però per dins, sempre noto una certa ansietat i desconfiança amb la gent.

Sóc del centre de Barcelona.

dadodebaja36628 31-dic-2013 21:51

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
what traduzcan ,esto me pasa por revisar hilos de hoy

hola :saludo: me apunto soy viejita tambien,yo quiero parlar pero en español

capicua 01-ene-2014 19:26

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Cita:

Iniciado por AliceInWnderlan (Mensaje 721243)
No entro en aquest rang de edad, tan sols tinc 23 pero ja et dic que la meva maduresa es desmesurada! jaja

No em considero una persona depresiva pero si que tinc certs problemes amb la societat i pel que veig costa trobar-me amb gent amb qui compartirlos, són pocs els que fan veure que m'entenen!

Si necesites res, no m'importaria compartir problemes, potse mutuament ens servim d'ajuda! ;)

Hola!Alice ,no ser si has rebut algun correo electònic, si és així perdona per la incistencia però no conec gaire el funcionament d'aquest forum,si vols parlar el meu correo és "[email protected]",o si més no també estic al Skype. Salutacions!

mariabcn 04-ene-2014 18:56

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Hola jo tinc 36 anys i soc molt tímida i també m'agradaria conèixer gent per parlar i ajudar-nos

Séneca 06-ene-2014 19:14

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Tinc un xic més de 40, voldria conèixer gent per compartir experiències i aprendre. Learning is fun!!
Jo he tingut tot tipus de problemes per relacionar-me; ara estic bastant millor, després d'un llarg trajecte, tot s'ha de dir.

meko 05-feb-2014 10:17

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Jo tinc 40 tacos i també m'agradaria compartir experiències amb altra gent. Al fil 'gent de barcelona' parlo una mica més de mi.

Salut.

delafalle 09-feb-2014 13:25

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Jo també estic interesat en compartir experiències, arriba un moment en que no pots parlar amb ningú i que millor que fer-ho amb persones que tenen el mateix problema, espero trobar persones per ajudar-nos mutuament, moltes gracies.

almogaver 26-mar-2014 04:24

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
jo tinc 30 anys (quasi) i sóc de barcelona. Si algú volgués quedar.... no conec a ningú de la ciutat tot i haver nascut aquí :risita:

a27 08-abr-2014 22:14

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Hola,
Alguien sabe si ya hay algún grupo hecho en bcn para quedar de vez en cuando?
me gustaría apuntarme.
También alguna asociación gratuita
gracias

gironifobic 08-abr-2014 22:41

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Hola..tu experiencia es muy importante,de echo yo siempre he querido conocer mas gente con este problema y cambiar experiencias,me considero una persona muy sensible y sufro si veo sufrir a otro, pero a la vez esto te carga de un negativismo que no nos conviene,ya que lo que nos conviene es pasar pagina y intentar conocer gente sin este problema,quizas con otros,pero que nos transmiten ganas y espiritu de sacrificio para ser un poco mejores y encarar nuestras energias hacia un cambio real y que nos aporte beneficios.Te felicito por los pasos dados,yo aun no los he dado, pero con testimonios como el tuyo
dan esperanzas para conseguir-los,es de agradecer que en un foro donde prevalece el negativismo haya un poco de luz,saludos y adelante con tus cambios.

Marytgn 16-jun-2014 12:13

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Hola! jo pateixo d'ansietat, soc d Tgna. Heu fet grup?

capicua 22-jun-2014 19:53

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Cita:

Iniciado por Marytgn (Mensaje 756166)
Hola! jo pateixo d'ansietat, soc d Tgna. Heu fet grup?

Hola Marytgn, jo soc molt anciós , i també he patit d'ansietat i pateixo en certs moments, em costa controlar i gestionar el estés i les emocions , si vols parlar ja ho saps, no hem fet grup , conec una persona del fòrum de catalunya, així que si es pot conciderar grup , som un grup de dos:) Ánims!!

Sora_Alterno 22-jun-2014 20:04

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Cita:

Iniciado por dadodebaja26903 (Mensaje 719081)
:cabezazo: Cuando vi el titulo pensé que trataba de que te comías de 25 a 40 tacos mexicanos pero ahora no entiendo ni mierda lo que dice :sarcastico:

http://images1.wikia.nocookie.net/re...9/95/Ralph.jpg

AlbertFox 03-jul-2014 15:18

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Hola! Jo soc L’Albert de 29, també visc a la província de Barcelona. Farà com més de sis mesos que vaig començar anar al psicòleg per ansietat social que ja feia temps que tenia, jo mateix me la vaig detectar i vaig fer els passos per demanar ajuda. Ara ja he avançat un bon tram des de llavors...

A mi em sembla que un dels problemes que hi ha es que a part de que la crisi no ajuda gents, no hi ha massa feina, no hi ha massa calers per viatjar, un es queda a casa... la falta i la complicació de trobar algú amb interessos similars, falta de amics o parella, on coi vas? Jo me apuntat a cursos i activitats però sense arribar a congeniar amb ningú al final, i doncs clar en la soledat continuada i l’aïllament es reforça el problema un munt.

Si puc ajudar amb la meva experiència a algú, per conversar d’això o d’altres temes, per fer amistat o grup aquí em teniu.
Us deixo el meu Mail/Skype aquí:
[email protected]
Agregeu-me si voleu. Molt de gust!!! :)

a27 18-sep-2014 22:35

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Cita:

Iniciado por AlbertFox (Mensaje 759859)
Hola! Jo soc L’Albert de 29, també visc a la província de Barcelona. Farà com més de sis mesos que vaig començar anar al psicòleg per ansietat social que ja feia temps que tenia, jo mateix me la vaig detectar i vaig fer els passos per demanar ajuda. Ara ja he avançat un bon tram des de llavors...

A mi em sembla que un dels problemes que hi ha es que a part de que la crisi no ajuda gents, no hi ha massa feina, no hi ha massa calers per viatjar, un es queda a casa... la falta i la complicació de trobar algú amb interessos similars, falta de amics o parella, on coi vas? Jo me apuntat a cursos i activitats però sense arribar a congeniar amb ningú al final, i doncs clar en la soledat continuada i l’aïllament es reforça el problema un munt.

Si puc ajudar amb la meva experiència a algú, per conversar d’això o d’altres temes, per fer amistat o grup aquí em teniu.
Us deixo el meu Mail/Skype aquí:
[email protected]
Agregeu-me si voleu. Molt de gust!!! :)

Y realmente te sirvió de ayuda la terapia? Es que me gustaría probar bien una terapia grupal o ayuda personalizada. Por eso te agradecería si me puedes informar del psicólogo al que fuiste por si me da por ir al mnos que sea alguien recomendado. Gracias

Sora_Alterno 18-sep-2014 22:53

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Cita:

Iniciado por Sora_Alterno (Mensaje 757672)

https://camo.githubusercontent.com/c...626c652e706e67

¿Pero por qué mierda apareció esa imagen tan ñoña si yo no la puse?

AlbertFox 19-sep-2014 20:17

Respuesta: de 25 a 40 tacos
 
Cita:

Iniciado por a27 (Mensaje 773509)
Y realmente te sirvió de ayuda la terapia? Es que me gustaría probar bien una terapia grupal o ayuda personalizada. Por eso te agradecería si me puedes informar del psicólogo al que fuiste por si me da por ir al mnos que sea alguien recomendado. Gracias

Tuve suerte pues fui al psicólogo de la seguridad social (gratuito ademas) y me toco una psicóloga que me ayudo bastante. No se si tuve suerte o que, pero si logro ayudar y mucho. Si puedo decir que yo al principio no veía ningún camino posible o solución, ni tampoco que tenia que hacer. El psicólogo al fin y al cabo es un guía, un faro en mitad de la tempestad. Pero depende de uno mismo llegar a superar la tormenta.

De terapia grupal hice un curso de "Mindfulness" que me fue de lujo para tener controlado el tema de los pensamientos y vivir en el presente. Y unos meses más tarde ya estaba apuntándome a cursos y de voluntario en diferentes lugares.


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 00:25.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.