FobiaSocial.net

FobiaSocial.net (https://fobiasocial.net/)
-   Fòrum de Fòbia Social, Timidesa i Ansietat (https://fobiasocial.net/forum-de-fobia-social-timidesa-i-ansietat/)
-   -   problemes per agafar la baixa per ansietat (https://fobiasocial.net/problemes-per-agafar-la-baixa-per-ansietat-668/)

bonito66 07-jun-2004 00:08

problemes per agafar la baixa per ansietat
 
hola a tots ,vaig esta 8 mesos per baixa per ansietat am tractament am sikiatra y psicolag y ara de repent am va visitar un sikiatra de la mutua i am treuen la baixa,la vaig tornar a agafar i el cram no me acepta y yo estic malalt, tinc molts informes portu am ansietat mes de 2 añs ,lis hi posat una reclamacio per k hem tornin a donar la baixa ,tambe hi anat a balmes 20 per tramitar els paper de minusvalia ya ke yo hi han moltes feinas k no puc fer degut al meu estat.

Almona 30-jun-2004 19:46

jo estic en situacio semblant
 
:( Hola, jo estic en situació semblant. Porto 9 mesos de baixa i ara tinc tribunal medic el 20 de Juliol, i m'he assessorat i em recomanen que agafi l'alta. I la meva familia i tothom em recomana el mateix, sóc molt jove i la meva malaltia la he conegut des de la meva etapa adulta, o sigui que el tractament tant sols m'ha fet adonar de que tinc una malaltia. No tinc carencia per minusvalia, i ara se m'acaba la baixa i no se que fer. Jo només se que no ho vull passar malament, i ho he passat molt malament i ho passo molt malament. A la gent li costa de creure, i es dificil que metges i psikiatres t'entenguin, crec que no s'enten.
No se que faré, o sigui que estic com tu. Jo tinc molt clar que vull cotitzar com sigui uns anys mes per optar a la minusvalia perque a la llarga no vull ser un pes per a la meva familia.
Es un gran problea, jo he arribat a estar penjant d'un fil, el meu estat era tant lamentable que la meva vida era un infern. I sembla que ningu pugui comprendre que no puc tornar a passar el mateix.

Almona 02-jul-2004 17:46

com et va anar amb el tribuna metge? perque jo el tinc d'aqui poc i estic molt nervios!!!!

La veritat es que com el tema em pinta malament intentaré negociar amb l'empresa el meu despido, es a dir agafar l'alta voluntaria i que em despedeixin per poder agafar l'atur. I un cop d'atur (me assessorat per un advocat, si no ho has fet t'ho recomano) tornar a agafar la baixa i aguantar un altre any.

El meu advocat m'ha dit que si tingues carencia em podia tramitar la invalidesa per fobia social, pero jo no ho veig tant clar... a tu que t'han dit?? jo tinc entes que ara es molt dificil que et donguin invalidesa, no l donen a la gent que te determinades malalties, o almenys es el que jo se.

Adeu, ja em diras algo.

bonito66 29-oct-2004 00:26

Bueno nanu ya estic aki un altre cop donant guerra ,el dia 2 novembre del 2004 tinc al judici am el meu advocat ,ya hem van citar per anar a fer una revisio medica al sikiatre i al sicoleg en cas de k perdes akest judici es pot insistir unes cuantes vegades mes o sigui k hem fare coneixa per collons al final sortire pel telediari bueno doncs aixo si vols k parlem trankilament hem pots agregar al messenger mira apunta: [email protected] .Te espero aviatttt :twisted:

Almona 30-oct-2004 16:05

Hola, ostres jo ja donava per mort aquest post... sort que no, aixi recupero un tema que m'importa bastan.

A mi al final em van despedir, i ara estic a l'atur......... t'he agregat al messenger, aixi que t'enviaré un mail algun dia per intercanviar opinions.
OK?

adeu.


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 21:06.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.