![]() |
azul do mar desde miña fiestra
Ondas do mar de Vigo,
se vistes meu amigo? E ay Deus, se verrá cedo! Ondas do mar levado, se vistes meu amado? E ay Deus, se verrá cedo! Se vistes meu amigo, o por que eu suspiro? E ay Deus, se verrá cedo! Se vistes meu amado, por que ey gran coydado? E ay Deus, se verrá cedo! "Pergamiño Vindel"(M.Codax) |
ooooooooh
que idioma es ese 8O 8O 8O :o
|
Re: ...
Cita:
es gallego...un idioma muy bonito |
É galego,a lingua da brisa
Federico García Lorca
NOITURNIO DO ADOESCENTE MORTO Imos silandeiros orela do vado pra ver ô adolescente afogado. Imos silandeiros veiriña do ar, antes que ise río o leve pro mar. Súa i-alma choraba, ferida e pequena embaixo os arumes de pinos e d&derbas. Agoa despenada baixaba da lúa cobrindo de lirios a montana núa. O vento deixaba camelias de soma na lumieira murcha da súa triste boca. ¡Vinde mozos loiros do monte e do prado pra ver o adoescente afogado! ¡Vinde xente escura do cume e do val antes que ise río o leve pro mar! O leve pro mar de curtiñas brancas onde van e vên vellos bois de ágoa. ¡Ay, cómo cantaban os albres do Sil sobre a verde lúa, coma un tamboril! ¡Mozos, imos, vinde, aixiña, chegar porque xa ise río mó leva pra o mar! É galego,a lingua da brisa.Escribiré en castellano la próxima vez,lo prometo :lol: |
17 de Maio, Día das Letras Galegas
http://sevilla.abc.es/abc/pg060516/p...GAL_web_27.jpg Manuel Lugrís Freire |
Cita:
|
1 Sedia-m’eu na ermida de Sam Simiom
2 e cercarom-mi as ondas, que grandes som: 3 eu atendend’o meu amigo, 4 eu atendend’o meu amigo! 5 Estando na ermida ant’o altar, 6 cercarom-mi as ondas grandes do mar: 7 eu atendend’o meu amigo, 8 eu atendend’o meu amigo! 9 E cercarom-mi as ondas, que grandes som, 10 nom ei i barqueiro nem remador: 11 eu atendend’o meu amigo, 12 eu atendend’o meu amigo! 13 E cercarom-mi as ondas do alto mar, 14 nom ei i barqueiro, nem sei remar: 15 eu atendend’o meu amigo, 16 eu atendend’o meu amigo! 17 Nom ei i barqueiro nem remador 18 morrerei eu fremosa no mar maior: 19 eu atendend’o meu amigo, 20 eu atendend’o meu amigo! 21 Nom ei i barqueiro, nem sei remar, 22 morrerei eu fremosa no alto mar: 23 eu atendend’o meu amigo, 24 eu atendend’o meu amigo! Meendinho Eu levo para seis anos passando amiude perto da ilha de Sam Simiom, nos meus tráfegos de Vigo prà Crunha, e vice-versa... Haverei de me achegar a ela? :roll: |
Cita:
|
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 01:20. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.