![]() |
Hola m'agradaria fer amics i amigues.
Sóc un noi de BCN de 24 anys i magradaría fer amics. Els meus amic de tota la vida ja no tinc contacte amb ells per diferents motius i ara em trobo sol se'm fa tot costa amunt.Pel fet de ser tímid em costa molt fer amics, no estic diagnosticat pero tinc sintomes de fobia social... he escrit una historia mevaaa al forum de presentacions.. podeu trobar pels meus misatges.
Magradaria trobar gent semblant a mi per poder comaprtir les nsotres aficions, pdoer parlar dels nostres problemes i poder ajudar-nos. Carlos |
Respuesta: Hola m'agradaria fer amics i amigues.
Hola Carlos! Jo també visc a Barcelona, tinc 25 anys i sóc patològicament tímida (com tothom que escriu aquí, suposo). Dius que vols fer amics, bé, jo no estic disposada de moment a quedar amb ningú que no conec però si vols podem parlar per internet i compartir experiències. Segur que si hi ens hi esforcem algun dia podrem tenir la vida que volem!
|
Respuesta: Hola m'agradaria fer amics i amigues.
Cita:
|
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 01:39. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.