FobiaSocial.net

FobiaSocial.net (https://fobiasocial.net/)
-   Fòrum de Fòbia Social, Timidesa i Ansietat (https://fobiasocial.net/forum-de-fobia-social-timidesa-i-ansietat/)
-   -   Fer amistats de la provincia de Barcelona (https://fobiasocial.net/fer-amistats-de-la-provincia-de-barcelona-31399/)

catalana 05-may-2009 14:28

Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola a tots/es,

Sóc una noia de 29 anys també, no tinc fobia social diagnosticada, però si una timidesa aguda que em dona problemes de relacions socials que afecten a la meva vida. Per aquest motiu m'agradaria conèixer gent d'aquest fòrum.

Amb ajuda de teràpia mica mica vaig començant a fer passos.

Salutacions

nenebcn 08-ago-2009 13:25

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
hola, a mi tambe m'agradaria coneixer gent per poder intercambiarnos situacions experiencies i sobre tot consells, tambe sapiguer quin tipus de terapia feu i aquestes coses, yo tinc 27 anys y soc de la provincia, soc molt timid y l'autoestima la tinc bastant decaiguda.
pd: com feu per coneixer-vs??? no intercambieu correu? o com?

wolff321 05-sep-2009 14:16

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
hola no soc catallà soc llatì pero estic aprenent a parlar, jo tambe soc molt timid
fa 1 any que soc a BCN i no tinc cap amic, el meu pais en tenia pocs , perque anava l`institut ara no , voldria coneixer gent que pateixi al mateix que jo ,
i potser fer amics ,tinc 19 anys

txarlie 26-oct-2009 20:12

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
hola. veig que fa temps que ningú no respon a aquest fil, però jo estaria interessat a trobar altra gent a la qual no em faci vergonya explicar la meva FS, timidesa exacerbada o el que sigui, perquè n'estic fart que em preguntin si tinc parella ja :P i potser puc ajudar o no, però sí que sé escoltar. intercanvieu correus, feu quedades o alguna cosa?? gràcies :) (27 anys)

guspira 05-nov-2009 16:45

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
talvegada la gent no respon pq quedar es precisament el q fa por ,pq te sents jutjat al q dius ,com ets fisicament ,com te vest .
potsere quan entres a una etapa on et sent millor aço de quedar i coneixer gent es mes facil.
potser per aixo la majoria prefereix l'anonimat d'un forum i no el contacte de msm ,webcam o quedar.
es el q penso jo .

Shitsuke 25-nov-2009 14:56

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Jo també sóc de Barcelona si algú em vol afegir al msn que em enviï un MP.

merce33 15-dic-2009 16:25

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
hola maja yo soy una,pero tengo fobia social.

merce33 15-dic-2009 16:31

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
vi q me querias agregar a tu s contactos
t dejo mi msn
[email protected]

TempusFugit 22-feb-2010 13:25

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
A mi també m'agradaria coneixeus

yuyuela 27-mar-2010 03:13

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
A mi tambe m'agradaria quedar un dia :) soc de Barcelona i tinc 29 anys.

newnine 11-may-2010 12:21

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Yo tinc 18 anys, em van diagnosticar simptomes de fobia social fa un any, encara que el problema portava uns quants anys en marxa...
Ara no se si estic sortint del problema, si he agafat n temps de "tregua" o que...
Perque aixi com que ara he tornat al institut, segueixo faltant minim un dia per semana...
M'agradaria contactar amb gent aixo si, perque potser tinc gent amb qui puc parlar... pero ells no entenen massa be el que em passa, ja que a ells no els hi passa.
Si algu vol el meu msn, posseume un MP.

fobicanº1 13-may-2010 18:10

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola, tinc 28 anys i sóc nova però també m'agradaria quedar, perquè suposo que amb gent que tingui el mateix problema que jo o similar, no em sentiré tan fora de lloc... del que ja estic farta.
Us deixo el meu e-mail: [email protected] i si feu alguna quedada m'aviseu siusplau.
Merci i espero que fins aviat! :-P

txarlie 13-may-2010 18:28

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola, fobicanº1. Benvinguda al forillo aquest :) Sí que es fan quedades. Hi ha 3 fils oficials en castellà, encara que n'hi ha d'extraoficials també ;)

http://www.fobiasocial.net/grupo-no-...rcelona-34991/

http://www.fobiasocial.net/grupo-fie...rcelona-34625/

http://www.fobiasocial.net/grupo-de-...lona-ii-33977/

No cal que els llegeixis des de la primera pàgina, és clar ;) Però, si t'interessen, aquí els tens. Jo tinc 27 anys, per cert ^^ Una salutació, i a veure si tot va millor :)

kukibcn24 16-jun-2010 12:30

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Jo tb soc de Barcelona, si algu por contactar amb mi que m'envii un missatge.

Salutacions!

Liandrope 20-ago-2010 19:06

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Bcn, 28, no tinc una fòbia social diagnosticada pero si tinc molts problemes de relació social, una me...estaria bé conèixer gent en la mateixa situació.

Carlos1986 29-ago-2010 00:55

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola sóc un noi de 24 anys i magradaria fer nous amics... he posat la meva historia en presentació si busqueu entre els meus missatges.Podeu agregar-me entre els meus amics.

salutacions..

:)

Ted 22-dic-2010 02:02

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola gent!! A mi també m'agradaria coneixer gent de Barcelona, i poguer quedar i fer amics. Jo tinc 31 anys!! Si algú vol xerrar i que ens expliquem els problemes mutuament per intentar ajudar-nos una miqueta, i a més passar una bona estona parlant una mica de tot, em faria molta ilu que m'enviessiu un privat. Gracies!!

KhenBlack 31-dic-2010 14:55

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola companys!!

Jo tinc 24 anys i soc de Barcelona.

Pateixo TOC des de fa ja un temps, i m'agradaría conèixer a gent que pateixi alguna enfermetat igual o similar. Sempre va be sentir-se escoltat i poder escoltar els problemes d'altres persones, entre tots, tot es mes fàcil.

Salut!!
Khen

PD: Feliç any!!

Ohm 04-ene-2011 12:44

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Otro Barceloní !

Jo ja fa bastant temps que vull/necesitu coneixer gent nova ja que el meu cercle "d'amistats" es bastant escás.

Sempre em llegeixu els temas de quedades pero mai m'animu a escriure.

Aviam si pillu "una bona racha" i m'animu , que realment tinc ganes de coneixer gent nova.


Anims!!!

Zorba 17-mar-2011 18:53

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola soy de Barcelona y tengo 37 años. Sufro de ansiedad desde que tengo uso de razón. Esto si alguna vez lo he tenido jeje.

También tengo fobia social y me he pasado la vida huyendo de la gente y al principio ni sabia porque, hasta creí un tiempo que era un associal. Pero nada de eso, me encanta hablar y hablar y no parar y si es para decir tonterías o cosas surrealistas o socarronas mejor. Nada de ahondar en los problemas, al menos por mi parte, ya que lo hice durante mucho tiempo y sé lo que carga a los demás, y para uno mismo no es tpco es bueno.

Bueno, a mi encanta la geografia, los deportes, aprender en general y aun me gusta alguna cosa más de otro tipo....como la solidaridad (no lo digo por decir, m´encantaria entrar en algun proyecto...), viajar, tb las terapias alternativas y lo que siempre estoy dispuestos es a descubrir cosas o aficiones nuevas.

Me encanta la harmonia y quisiera que si alguien intentara conocerme fuera asi...porque ya he visto que en este foro hay gente que aprovecha para poner cizaña, como si no tuviéramos bastante con nuestros problemas. En principio, estoy en una situacion de mucha depresion, ya que llevo años en casa pasandolo muy mal, pero creo que estoy en el inicio de una recuperacion,ya que encima he tenido cosas físicas tb. Pero para quedar para tomar algo siempre puedo estar y sino un chat o mails ya estará muy bien la cosa.

Así que ya sabéis, llamadme si queréis...aqui estoy yo...esperando...empiezo a contar...one, two, three, four....no tardéis... que no quiero hacer ningun record Guiness de contar números. Una salutació a tothom...eight , nine ,ten...

lemming 09-may-2011 10:02

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola,

També sóc dels vostres...

Malgrat els "agobios varios" del dia a dia on te'n adones que de vegades les coses ens costen de fer una mica més que els demés; que veiem les coses amb un prisma potser una mica diferent del que Ells ho veuen; malgrat que cada dia i en cada moment el món se'n ocupa de fer-te veure que no acabes de compartir la manera stándart de funcionar
i de veure les coses......al final i després de moltes llàgrimes acabes-de vegades- per convence't a tu mateix que no ets cap bitxo raro ni cap "especimen en extinción" , simplement que no ens sentim a gust amb determinades actituds ni en determinats cercles... i vulguis o no..de mica en mica doncs..les circumstàncies han fet que potser et vagis tancant una mica en tu mateix...com a mecanisme de protecció?? pero de ben segur que guardem a les butxaques un munt de coses per compartir!!

Potser entre nosaltres ens atevim a escoltar-nos.....

fobicanº1 11-may-2011 16:43

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
hola, jo també sóc de Bcn, i també m'agradaria poder quedar amb gent que estigui en la mateixa situació que jo... i deixar-me de sentir com un bixo raro! potser és massa demanar... tot i que veig que tots voleu quedar però ningú posa dates no? per qui estigui interessat/da, envieu privat.

PD: Això també passarà...

Alabama 12-may-2011 18:09

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Jo també vull venir!!!!!! M'aviseu??

wolff321 12-may-2011 21:13

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Be , aquest foro esta mort , nomes presentacions i pel que veig no vau fer cap quedada , l`idea crec que era poguer quedar amb mes gent de barcelona i surtir , coneixer gent , fer terapies , contar experiencies etc , pero de moment res de res i aixo que a barcelona som molts que tenim "alguna mena de FS" , espero que facin alguna cosa ben aviat , res adeu i fins aviat
PD Ho sento si tinc bestieses gramaticals a la redaccio es que no soc catala de naixement i encara estic aprenent

duna 08-jun-2011 02:33

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola,que tal?
A mi tambien me gustaria conocer a gente que tenga fobia social para ayudarnos,soy de Barcelona tambien.
Escribeme mi correo es [email protected]

Carlos1986 09-jun-2011 16:27

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Cita:

Iniciado por duna (Mensaje 375213)
Hola,que tal?
A mi tambien me gustaria conocer a gente que tenga fobia social para ayudarnos,soy de Barcelona tambien.
Escribeme mi correo es [email protected]



Hola te respondido a tu email. Espero tener noticias tuyas.

duna 09-jun-2011 23:57

amistad
 
hola,que tal?
Soy de Barcelona y tengo 29 años,me gustaria conocer a gente que tengas fobia social como yo ,para asi podernos ayudar y charlar.
Bueno te doy mi correo es [email protected]
Espero tu respuesta.
Hasta pronto!

minha 14-jun-2011 20:15

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Una altra amb problemes de fòbia. Amb quasi 38 anys.En aquests moments força millor que en altres èpoques, però no superat encara. M'encantaria poder xerrar amb persones que els hi passi el mateix. Pot ser un pas endavant per tots nosaltres,perque la veritat es que és ben complicat explicar-ho a qui no ho viu, perque t acaben mirant com un neures que vol cridar l'atenció.
Visc al maresme però cap problema per venir a Barna.
A veure si surten propostes que m'hi apunto :)

minha

Ohm 30-abr-2012 23:38

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola a tothom!

Soc un noi de 26 anys i visc ben a prop de la gran mansana. Ja fa uns quants anyets que convisc amb la meva "amiga" i les he vist de casi tots els colors.
Això de quedar amb gent desconeguda era inviable per mi fa un temps , però avui dia crec que podría intentar-ho.
Si algú vol compartir les seves experiencies o simplement conèixer a un "fòbic amb encant" sentiu-vos lliures d'enviarme un privat o el que sigui.

Segueixo el fil , salut!

duna 24-ago-2012 00:06

Busco amistades en Barcelona
 
Hola,a mi tambien me gustaria conocer gente de Barcelona con fobia social,yo tengo 30 años.
Como te llamas?Y que aficiones tienes?
Bueno pues ya me diras.
Hasta luego!

guilem 14-sep-2012 21:39

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Eps tinc 21 anys, sóc un estudiant i tot i que no tinc fòbia social si que el meu caràcter és molt tancat, sobretot al principi. M'agradaria conèixer algú d'Osona o qualsevol lloc. M'agradaria contactar amb algú i xerrar, conèixer indrets de Catalunya, etc. Bé espero que hi hagi algú interessat.

asiergarzia 17-sep-2012 16:28

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Buenas,
mi nombre es Asier, tengo 32 años y vivo en Barcelona ciudad. Soy nuevo en el foro, y me he lanzado a buscar ayuda porque creo que tengo una leve fobia social. Siempre he sido muy cohibido, aunque en los ultimos años he aprendido a integrarme con los demás, siendo bastante sociable. He seguido la táctica de adaptarme a cada persona q conozco, diciendo a todo si, y a conductas evitativas para expresar mi verdadera opinión. En los ultimos meses mi autoestima se esta desmoronando porque me siento sin criterio, que la gente me toma por tan bueno q parezco tonto debido a mi imposibilidad de poder decir q no a diferentes situaciones. Me siento normalmente inferior al resto de personas, q no sean mis amigos cercanos. En el gymnasio, universidad es donde mas tenso y aislado me pongo.
Me gustaria conocer gente en la misma situación o si hubiera algun grupo de autoayuda q me recomendais..

mi email es [email protected]

un saludo a tod@s

fsbcn 27-sep-2012 13:47

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola, a mi també m'agradaria moltíssim conèixer gent nova, i anar a alguna KDD, però de gent nova, tinc novia, però gairebé no tinc amics, m'agrada molt anar en bici, sóc del centre de BCN i tinc 27 anys.

yas 07-oct-2012 10:30

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola! a mi tambè m'agradaria fer amics,soc un noi de barcelona amb fobia social i no tinc gairabe amics.

arkngel 15-nov-2012 21:51

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
bones, per motius de feina acabu d'aterrar a barcelona i m'agradaria coneixer gent, ja que m'encanta la ciutat i estan sol no la puc disfrutar tan, sóc un noi de 26, si a algú li interessa coneixem que m'agregui a [email protected]
:bien:

duna 21-nov-2012 21:49

nuevas amistades
 
Hola,que tal?
Yo tambien busco amistades en Barcelona,soy una chica de 30 años.
Escribeme,hasta pronto!

moddius 22-nov-2012 18:29

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Bones,
sóc un jove de 20 anys apunt de cumplir els 21; si feu una quedada o algú aviseu
surtu poc i m'agradaia coneixer gent, pasar l'estona i parla

Salutacions, moddius

duna 29-nov-2012 00:43

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Hola,soy una chica de Barcelona y tengo 30 años,tambien me gustaria hacer amistades.

fsbcn 12-dic-2012 15:10

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Es podria fer alguna kdd

apatrida 14-abr-2013 16:02

Respuesta: Fer amistats de la provincia de Barcelona
 
Ya que veo que nadie se anima por aquí a dar el paso, intentaré hacerlo yo.
Os parece bien que quedemos unos cuantos el 27 de abril? Cae en sábado así que supongo que la mayoría podríamos.

Yo tengo 22 años, como os parece la idea?


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 12:01.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.