![]() |
Hola
Bona tarda,
Sóc nova. :oops: Una més. :oops: :cry: |
Hola DV:
Benvinguda a aquest indret! :D No et faci vergonya ser nova, és una sort ser-ho! Cuida't |
Ara ja som a bon dia!! Benvinguda!! Qué t' expliques??
|
Hola,
No explico res de bo. :x :oops: Per cert, l'hora en aquest portal no està bé. No es podri corregir? Gràcies. |
Doncs dona, encara que no sigui bo ho pots explicar... Jo sempre ho explico tot, aquí ningú ens coneix!!!
|
Hola Dv, benvinguda, segur que alguna cosa bona pots explicar
|
Benvinguda!!!!!!!
|
Bon dia,
Sóc nova al foro no a la fòbia social, cosa que, per cert, crec que sempre he tingut. :oops: :oops: :oops: Coses bones: :lol: doncs que últimament "crec" que passo una mica d'això, si més no ho intento. He estat pitjor; he arribat a posar-me vermella jo amb mi mateixa dintre del meu llit i tapada fins a dalt de tot. :oops: :twisted:. Potser hauríem de passar tots d'això que ens "passa" i no donar-li més importància i segur que en algun moment ho arribem a controlar. 8O :? Quan em passin coses bones de segur que ho explicaré. 8) :wink: Petonets! |
Cita:
Apa petons igualment! |
Hola dv,
Jo encara puc donar gracies a que no he tingut aquet problema de posarse vermell, pero bueno tinc molts altres :? Benvinguda Y si, tens rao, em de pensar lo minim en aixo, pero es dificil. Jo dema tenia pensat anar a la seguretat social, espero que no em paso com d'altres vegades y fugi abans del meu torn... Ja comentare com ha anat |
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 02:04. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.