![]() |
Gent de Barcelona
Si ets de Barcelona i vols conéixer gent amb el teus mateixos problemes, deixa'n constància aquí.
|
Respuesta: Gent de Barcelona
......................
|
Hola, el meu es
|
hola el mio es juniorg_69@hotmail.com besoos...
|
Jo vull conèixer l'usuari No Registrado que ha obert el fil :D
|
Jo no dono mails per forums. Si algu el vol, que me'l demani.
|
hola la meva adreça es bruc_wolff321@hotmail.com
|
hola mi e-mail es sergio14h@hotmail.com
|
|
Hola, jo tampoc donaré el meu msn si algÚ el vol que me'l demani. Em dic Mireia tinc 18 anys.
|
mi mesenger ernotas2000@hotmail.com
|
Si algú el vol el meu correu, me'l demaní si us plau 8-)
Gràcies |
El mateix dic :/
|
sempre estic disposat a parlar o quedar amb qualsevol persona
soc de barcelona ciutat, encara que no acostumo a estar la major part del temps aqui per questions de treball saluts i que vagi be |
Tambè estic interesat, qualsevol cosa missatge privat
|
Jo soc d'hospitalet de llobregat. Si algu vol el meu msn que m'ho digui per mp i li donaré.
|
Jo també soc de Barcelona ciutat.
El meu correu es joan.heavy@gmail.com. Si penseu fer alguna vegada una quedada hem podeu enviar un missatge privat o un mail :) . |
Hola, jo tinc 29 anys i visc a Barcelona. M'agradaria quedar per fer esport, anar alcine o algo :)
el meu mail es tonidefat@gmail.com |
Hola amijs. M'acavo de registrar a la web. Felic 2016 a tots!
|
Hola acabo de llegar a Barcelona y no conozco a mucha gente (por no decir a nadie). Alguien a quien le apetezca quedar para tomar un café?
|
Hola! Tinc 22 anys i visc a Terrassa, si algú vol quedar m'agradaría, ja que no tinc amb quí, no m'importaria anar a Bcn o a algún lloc proper.
Podríem fer una quedada 3 o 4 o els que siguin, oi? Jo crec que estaría bastant bé. Algú s'apunta? |
a mi me parece bien yo soy de bdn.
podriamos juntarnos unos cuantos y quedar jejeje |
Jo soc de Barcelona ciutat. 21 anys i amb una timidesa exagerada. Qualsevol cosa MP
|
Hola yo tengo un trastorno bipolar y soy muy timido con las chicas, la verdad es que me gustaria conocer a una.
|
Habéis quedado? yo estoy interesada, aunque me cueste...
|
Cita:
|
Es podria mirar de fer una kdd de gent nova.
|
Jo també sóc de Barcelona, podíem fer un grup de facebook o alguna cosa per quedar...
|
Hola jo soc de L'Hospitalet de Ll. i també estic interesada
|
Hola sóc de Barcelona, estic interessat en relacionar-me amb altra gent, preferiria que hi hagués gent de la meva edat també a l'entorn dels 40
Merci |
Hola me llamo Javi, fisicamente tengo 36s y no soy nada mundanal,
he pasado por diferentes problemas de tipo emocional y actualmente me encuentro solitario aunque estoy bien. Si hay alguna chica con una edad fisica entre 28s y 39s que quiera dar un paseo, ir al cine para una amistad y posible relación puede mandarme un mensaje, chicos también para amistad. konork@hotmail.es Un Abrazo |
Hola, sóc nova per aquí, he vist el fil de conversa de les quedades... Jo també m'apuntaria! Heu quedat ja? Us heu organitzat via FB o altres? Per cert, sóc de Barna i tinc 38 anys
|
A mi també em podria interessar. Tinc 40a i sóc de Tarragona però de vegades vaig a Barcelona pq estic bastant ben comunicat en tren.
Tinc FS però també ansietat i depressió forta, per tant sovint em trobo malament i no sé si podria assistir a una quedada. Què us semblaria de muntar un grup de Skype o Facebook per a FS catalans, per començar? Com ho engeguem? :pensando: També m'agradaria conèixer a gent de Catalunya amb problemes similars. Si voleu podeu enviar-me privat. |
Cita:
|
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 23:13. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.