![]() |
Respuesta: Musica Romantica
Canción desgraciada, me recuerda aquellas manos que tanto quise tocar, me recuerda aquellos ojos que tanto vi brillar y esa voz que tanto quiero escuchar. |
Cita:
También es una de mis favoritas Y hablando de canciones también me gusta esta https://www.youtube.com/watch?featur...&v=wdjObaJtZOo |
|
Cuanta música. No he escuchado ni la mitad de estas canciones. Esta canción ya la puse en otro hilo, es de mis favoritas, la escucho/pienso en ella muy seguido, quien haga click no se arrepentirá, ¡Se lo aseguro! :)
Luna de Zoé. |
Nadie ha puesto en este hilo esta hermosísima y ultra-conocida canción, me sorprende... :pensando:
Bésame mucho. Ahí está :) |
--------------------------------------------------------------------------
|
Puede que sea dificil de creer, pero en algún lado hay alguien esperando por ustedes, por conocer alguien como ustedes. En algún lado, creanlo. Si, también a los pesimistas que vomitarían al escuchar esta canción, también a ellos :risita:
The sky is clear blue No matter what we do The road is long But I see the light That shines at the end... |
este hilo me acaba de provocar un coma diabético...
|
Cita:
Enjoy! |
¡Más de Nobuo Uematsu! Esta "Opera" me gusta mucho:
The armies of the East are battling the forces of the West. The hero of the Western army is a warrior named Draco, who is in love with the Western princess, Maria. When the West loses the war against the East and Draco is presumed lost, Maria is forced to marry the Eastern Prince, Ralse. During a ball, the survivors of the West, led by Draco, launch a surprise attack. A duel ensues between Draco and Ralse, in which the latter is defeated and Maria and Draco go on to live happily ever after. Draco Oh, Maria Oh, Maria Though I call you from afar, Will this message reach your heart? Oh, how I long to be with you! Maria Oh, my hero! My beloved! Shall we still be made to part? Though promises of perennial love Yet sing here in my heart I'm the darkness you're the starlight Shining brightly from afar Through hours of despair, I offer this prayer To you my evening star Must my final vows exchanged be with him and not with you Were you only here to quiet my fear Oh, speak! Guide me anew! Draco Maria! Maria Draco! I knew you would return to me, my love! Ralse Insolent rogue! Knave of the Western Horde! Would you address my Queen-to-be, Maria? Draco Never shall you have Maria's Hand! I would die before that day comes! Ralse Then we duel! Ralse I yield... this day is yours, Draco. Curse you should you let Maria go! Draco: Peace, then! For you have my word With me she'll know nothing but peace! Ralse Maria! Maria! I love you so! Draco and Ralse Maria! Maria! Return to me! Maria I am thankful, my beloved For your tenderness and grace I see in your eyes, so gentle and wise All doubts and fears erased Though the hours take no notice Of what fate might have in store Maria, Ralse, and Draco Our love, come what may Will never age a day I'll wait forevermore... I'll wait forevermore! |
Damien Rice - The Blower's daughters (BSO The Closer)
|
Joder con tantas nanas para dormir que habeis puesto uno se siente obligado a poner algo "diferente"
|
De niño me gustaba oir esta cancion aunque fuese musica de telenovelas chafas, ya traia la onda romantica desde entonces...
|
No sé si al grupo suizo "Yello" se lo pueda encajar en el género romántico. Con todo hay una que otra pieza que es relativamente algo más lenta que la mayoría de sus canciones en donde prima una explosión de sonidos.
|
|
|
|
|
|
Kimara Lovelace, que voz dios mio
|
Esta no la conocia, esta impresionante la interpretacion de los chicos, lo retro siempre con ese encanto tan suyo... :aplauso:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen Eye, yi-eye-eye-eye Yi-eye-eye-eye Ya-ya-ya-ahh Little darlin', oh, little darlin' Oh-oh-oh where a-are you? My love-a, I was wrong-a (la-la-la-la-la-la) To-oo try to lo-ove two A-hoopa, a-hoopa, hoopa Kno-ow well-a that my love-a (la-la-la-la-la-la) Wa-as just fo-or you, oh only-ee-ee-ee you SPOKEN: My darlin', I NEED you (la-la-la-la-la-la) to call my own and NEVER do wrong. To hold in mine your little hand (la-la-la-la-la-la). I'll know too soon that ALL is so grand. Please, hold my hand My dear-a I-I was wrong-a To-oo try to lo-ove two A-hoopa, a-hoopa, hoopa Know well that my love-a (la-la-la-la-la-la) Wa-as just for you, oh only-ee-ee-ee you |
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=72bPue3wC5A
The night we met I knew I needed you so And if I had the chance I'd never let you go So won't you say you love me? I'll make you so proud of me We'll make 'em turn their heads every place we go So won't you, please? (Be my, be my baby) Be my little baby (My one and only baby) Say you'll be my darlin' (Be my, be my baby) Be my baby now (My one and only baby) Whoa oh oh oh I'll make you happy, baby, just wait and see For every kiss you give me, I'll give you three Oh, since the day I saw you, I have been waiting for you You know I will adore you 'til eternity So won't you, please? (Be my, be my baby) Be my little baby (My one and only baby) Say you'll be my darlin' (Be my, be my baby) Be my baby now (My one and only baby) Whoa oh oh oh So come on and be (Be my, be my baby) Be my little baby (My one and only baby) Say you'll be my darlin' (Be my, be my baby) Be my baby now (My one and only baby) Whoa oh oh oh Be my, be my baby (Be my little baby) My one and only baby Be my, be my baby My one and only baby Be my, be my baby My one and only baby Be my, be my baby Read more: THE RONETTES - BE MY BABY LYRICS |
Pues que en mi trabajo me pusieron a buscar canciones de mocedades por que van a tener un festival (es una escuela primaria), esta rola esta chidilla:
|
Pink - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
|
En general la musica regional no me gusta y muchas veces haste me fastidia, pero hay cancinoes que son una increible excepcion (por lo general de corte balada)
|
Cita:
|
:enrojecer: |
Personalmente no soy de la música romántica, sus letras son demasiado pegajosas y no las tolero. Soy más del ritmo instrumental.
También me gusta la música de ambiente erótica, esas que tanto escuche en películas softcore. No puedo poner nada aquí, porque serían enlaces a videos softcore con música de fondo, solo puedo poner esto que sería un buen inicio... |
hya me encanta este videoooooooo esta cancion no la puedo dejar d escuchar aaaaaaaaaaa me siento una teens se me cae la baba" joajoa es muy lindo :timis:mrgreen: pd:no te gusta la musika romantica? think |
Cita:
¡Gracias por tu aporte chica :bien: :bien: :bien:! |
|
|
Hace unos dias escuche esta cancion (un clasico de la musica que escuchan donde vivo) y ahora cada dos por tres traigo la tonadilla de nuevo en la mente.
|
|
|
|
|
|
|
Cita:
|
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 14:41. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.