![]() |
Respuesta: jo mai mai...
Cita:
|
Jo mai mai he vist les obres arquitectòniques de Gaudí.
|
Han passat anys des de la publicació del teu post.
[QUOTE JO MAI MAI... he anat al cine. [/QUOTE] Puc entendre que no hagis anat mai al cine sol, però no hi has anat mai acompanyat? Ni en aquests últims anys? Segur que sí. Ah! I jo mai mai... he anat a un concert (ni sola ni acompanyada) tot i que m'encantaria, perquè no dir-ho... |
Jo mai mai he sigut capaç d'anar a un sopar d'excompanys de classe
|
Cita:
:nono: |
Jo mai mai he anat de putes. Ni ganes.
|
Jo mai mai he ballat en un discoteca. de fet gairebe mai he anat a discoteques, i crec que si un dia hi vaig i em poso a ballar m'agafaria un atac d'ansietat i em desmaiaria allà mateix.
|
Cita:
|
Aviam si la gent s'anima a posar més coses.
Jo mai mai m'he emborratxat . i em sembla que no ho faré mai (encara que em desperta certa curiositat el que es deu sentir ) |
Jo mai mai.. m'he sentit còmode en un bar, en una disco, en una festa, o en una reunió de gent o del que sigui... quan arriba el moment de que se suposa que has d'agafar una beguda, un café o el que sigui... i tractar d'iniciar una conversa amb els que tens al teu voltant..... ( i si es noia...llavors.... l'inquietud encara és fa més gran...):madremia:
Si ha de surgir una conversa... que sigui...quasi per casualitat....; de refilón, per un accident o per algo que pasa mentres estás fent alguna cosa.... ; però pensar que arriba el moment de parlar, només parlar i que tota la tensió i la pressió està posada en allo que vas a dir.... em mata. Ho sento.. es superior a mi |
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 09:42. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.