![]() |
Respuesta: Musica Romantica
Esta no la conocia, esta impresionante la interpretacion de los chicos, lo retro siempre con ese encanto tan suyo... :aplauso:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen Eye, yi-eye-eye-eye Yi-eye-eye-eye Ya-ya-ya-ahh Little darlin', oh, little darlin' Oh-oh-oh where a-are you? My love-a, I was wrong-a (la-la-la-la-la-la) To-oo try to lo-ove two A-hoopa, a-hoopa, hoopa Kno-ow well-a that my love-a (la-la-la-la-la-la) Wa-as just fo-or you, oh only-ee-ee-ee you SPOKEN: My darlin', I NEED you (la-la-la-la-la-la) to call my own and NEVER do wrong. To hold in mine your little hand (la-la-la-la-la-la). I'll know too soon that ALL is so grand. Please, hold my hand My dear-a I-I was wrong-a To-oo try to lo-ove two A-hoopa, a-hoopa, hoopa Know well that my love-a (la-la-la-la-la-la) Wa-as just for you, oh only-ee-ee-ee you |
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=72bPue3wC5A
The night we met I knew I needed you so And if I had the chance I'd never let you go So won't you say you love me? I'll make you so proud of me We'll make 'em turn their heads every place we go So won't you, please? (Be my, be my baby) Be my little baby (My one and only baby) Say you'll be my darlin' (Be my, be my baby) Be my baby now (My one and only baby) Whoa oh oh oh I'll make you happy, baby, just wait and see For every kiss you give me, I'll give you three Oh, since the day I saw you, I have been waiting for you You know I will adore you 'til eternity So won't you, please? (Be my, be my baby) Be my little baby (My one and only baby) Say you'll be my darlin' (Be my, be my baby) Be my baby now (My one and only baby) Whoa oh oh oh So come on and be (Be my, be my baby) Be my little baby (My one and only baby) Say you'll be my darlin' (Be my, be my baby) Be my baby now (My one and only baby) Whoa oh oh oh Be my, be my baby (Be my little baby) My one and only baby Be my, be my baby My one and only baby Be my, be my baby My one and only baby Be my, be my baby Read more: THE RONETTES - BE MY BABY LYRICS |
Pues que en mi trabajo me pusieron a buscar canciones de mocedades por que van a tener un festival (es una escuela primaria), esta rola esta chidilla:
|
Pink - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
|
En general la musica regional no me gusta y muchas veces haste me fastidia, pero hay cancinoes que son una increible excepcion (por lo general de corte balada)
|
Cita:
|
:enrojecer: |
Personalmente no soy de la música romántica, sus letras son demasiado pegajosas y no las tolero. Soy más del ritmo instrumental.
También me gusta la música de ambiente erótica, esas que tanto escuche en películas softcore. No puedo poner nada aquí, porque serían enlaces a videos softcore con música de fondo, solo puedo poner esto que sería un buen inicio... |
hya me encanta este videoooooooo esta cancion no la puedo dejar d escuchar aaaaaaaaaaa me siento una teens se me cae la baba" joajoa es muy lindo :timis:mrgreen: pd:no te gusta la musika romantica? think |
Cita:
¡Gracias por tu aporte chica :bien: :bien: :bien:! |
La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 09:49. |
Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.11
Derechos de Autor ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.